" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

سونی اریکسون از سایت فارسی خود پرده برداری می کند




http://computernews.ir/Files/Articles/Items/2011/8/1002241_b.jpg



این وب سایت بخش های گوناگونی همچون معرفی گوشی ها و لوازم جانبی با مشخصات کامل به زبان فارسی، پشتیبانی، عیب یابی، شگردها و ترفندهای استفاده هرچه بهتر از محصولات، دفترچه راهنما و بروز رسانی دستگاه، معرفی و اطلاعات شرکت و مسئولیتهای اجتماعی را شامل می شود.

ادامه مطلب ...

«عثمان طه» خطاط معروف قرآن کریم کیست؟ +عکس



عثمان طه یا «عثمان طه الحلبی» کاتب سرشناس و پر آوازه قرآن در جهان اسلام اهل سوریه بوده اما بیش از ۳۰ سال است که در شهر مدینه اقامت دارد و به زبان فارسی نیز تاحدودی تسلط دارد.



نام کامل او «أبو مروان عثمان بن عبده بن حسین بن طه الحلبی» است. او در سال ۱۹۳۴ میلادی در یکی از روستاهای اطراف شهر حلب، متولد شد. او دارای هفت فرزند است. پدرش شیخ «عبده حسین طه» امام جماعت مسجد روستایشان بود.
ادامه مطلب ...

پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه





پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه




فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.



خطوط «ایرانسل»


برای پیدا کردن نوع گوشی شماره‌های «ایرانسل» کافی است به آدرس اینترنتی:

ادامه مطلب ...

شباهت عجیب یک دختر اردنی به عادل فردوسی‌پور + عکس



شباهت عجیب یک دختر اردنی به عادل فردوسی‌پور(عکس)                                                 این عکس در جام ملتهای اسیا کشف شد!



http://inn.ir/iran_media/image/2011/01/167570111_orig.jpg