" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

سونی اریکسون از سایت فارسی خود پرده برداری می کند




http://computernews.ir/Files/Articles/Items/2011/8/1002241_b.jpg



این وب سایت بخش های گوناگونی همچون معرفی گوشی ها و لوازم جانبی با مشخصات کامل به زبان فارسی، پشتیبانی، عیب یابی، شگردها و ترفندهای استفاده هرچه بهتر از محصولات، دفترچه راهنما و بروز رسانی دستگاه، معرفی و اطلاعات شرکت و مسئولیتهای اجتماعی را شامل می شود.


کاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: http://www.sonyericsson.com/cws/cws/home?cc=ir&lc=fa از آخرین محصولات سونی اریکسون بازدید کرده و از امکانات ویژه ای مانند مقایسه گوشی ها، لوازم جانبی سازگار با هر گوشی، اطلاعات آخرین برنامه های کاربردی ویژه گوشی های هوشمند، راهنمای استفاده بهینه از گوشی و نیز بروزرسانی گوشی های خود، بهره مند شوند. علاوه براین در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات سونی اریکسون علاوه بر امکان ارسال پست الکترونیک از طریق وب سایت می توانند سوالات خود را به مرکز تماس مشتریان فارسی زبان سونی اریکسون به آدرس questions.ir@sonyericsson.com ارسال نموده و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.
لازم به ذکر است کاربرانی که از داخل ایران به آدرس وب سایت
http://www.sonyericsson.com مراجعه نمایند مستقیما وارد وب سایت فارسی سونی اریکسون می شوند.
سونی اریکسون همواره در تلاش است تا محصولات و خدمات خود را با فرهنگ و زبان ایرانیان متناسب سازی کرده و علاوه بر فراهم آوردن اطلاعات و منابع موثق برای استفاده بهینه کاربران خود، امکان بهره مندی طیف گسترده تری از آحاد جامعه ایران از محصولات پیشرو و پر طرفدار سونی اریکسون را فراهم آورد. راه اندازی وب سایت فارسی گامی دیگر در راستای تعهد ما به مصرف کنندگان ایرانی و پاسخگویی و ارج نهادن به خواست آنان است.



منبع : رایانه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد