" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

گوشت



گوشت قربانی

بعضی وقت هابعضی به ظاهرانسان ها ، چقدرپست می شوند !!!





نظرات 2 + ارسال نظر
روزگار رهایی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:54 http://rozegar-e-rahaie.persianblog.ir/

سلام همشهری . حمیدم. اون روز تو پارک با میثم بودم که سرت شکسته بود . یادت اومد؟ یه کم از مطالبتو خوندم حالا یه سوال برا درج لینک در زیر عنوان من تو وبلاگم بلد نیستم کجاشه تو بلاگفا میدونم ولی تو پرشین بلاگ فک کنم نمیشه خواستم توضیح بدی.

آقا حمید من تو پرشین بلاگ سایت ندارم

سلمان چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:50 http://www.dl74.blogfa.com

با سلام هموطن...میتونی تو نظرات وبلاگم بهم بگی که چطور برنامه های جاوا رو فارسی میکنی یا لیگ ایران رو چطور به pes 2011 اضافه کردی...ممنون

من رشته کامپیوترم باید برنامه نویسی بلد باشی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد