" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

چندنرم افزارکاربردی وتوپ جدیدبرای داونلود



Google Chrome 13.0.782.13 Beta



http://cache.filehippo.com/img/ex/1297__opera10-32.pngOpera 11.11

Yahoo! Messenger 11.0.0.1751 Beta

نظرات 1 + ارسال نظر
دروغی بنام یواس بی رسیور سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:03

درود بر شما

شاید شما هم تا الان نام گیرنده های ماهواره که به صورت USB در حال تبلیغ هست و مدعی هستند همه شبکه های ماهواره ای رو بدون نیاز به دیش و ال ان بـــی و . .. میتونید به راحتی مشاهده کنید را شنیده باشید ، وقتی که برای اولین بار این تبلیغ رو دیدم کلی کف کردم که تکنولوژی به کجاها راه پیدا کرده یه USB میخری میندازی پشت تلویزیون خونه و عشق و حال دنیا رو میکنی. بعد یه خورده فکر کردم دیدم مگه میشه این همه دمو دستگاه رو که برای گرفتن امواج ماه واره استفاده میشه تو یک عدد USB یک گیگابایتی جا داد، بعد گفتم شاید دانگل مانگلی چیزی باشه یا از این USB های پیشرفته هست که ناسا هنوز به این تکنولوژی عظیم دست پیدا نکرده ، خلاصه پیگیری کردم دیدم نه خبری از این چیز میز ها نیست، بعد گفتم خوب حالا این USB های معمولی چه طوری بدون هیچ ارتباطی میتونه به شبکه ها دسترسی داشته باشه ، دو سه بار دیگه آگهی ها رو مشاهده کردم دیدم حرفی نمیزنه! بعد زنگ زدم به یکی از این فروشنده ها صحبتی که داشتیم دیدیم بعععله : نیاز به اینترنت پر سرعت داره که برای اینکه کسی پشیمون نشه و مشتری ها نپره چیزی تو آگهی ها گفته نمیشه! آخه یکی نیست بگه اگه ایران اینترنت پر سرعت داشت که کسی ماه واره نمیخرید بعد از پی گیری های فراوان دیدم چه کلاه برداری بزرگی پشت این محصول هست، دوستان مخترح ما برداشتن دو سه تا از برنامه های مجانی دیدن شبکه های ماه واره ای رو که از طریق اینترنت میسر میکنه مثل Internet TV ریختن روی این فلش های حافظه و تا دسته میکنن تو .... ملت! اونم با چه قیمت های کذایی! چیزی حوله حوشه 60 70 هزار تومن برای ارسال این محصول ارزنده از خریدار گرفته میشه! که با این مبلغ میشه یه ری سیور USB دار خوب خرید!

نتیجه گیری اخلاقی : این محصول چیزی جز کلاه برداری نیست و از خریدنش جدا خود داری کنید حتی شما دوست عزیز !


پیگیری کارشناسان این مجموعه در مورد دستگاه فوق را می توانید در ذیل بخوانید :

این دستگاه که تکنولوژی تولید و عرضه آن در دنیا گویا در انحصار تعداد اندکی از مردم ایران قرار دارد ، چیزی جز یک فلش مموری معمولی که نرم افزار مخصوصی در آن ریخته شده است ، نیست ، که با قیمتی بین 50000 تا 75000 تومان به فروش می رسد !

شما برای کار کردن با این دستگاه نیاز به اینترنت پرسرعت دارید که در تبلیغات به آن اشاره ای نمی شود و شبکه های تلویزیونی را از طریق اینترنت پر سرعت دریافت می کنید .

در اصل این دستگاه یک فلش مموری معمولی است که برنامه Internet TV در آن ریخته شده است.برنامه Internet TV یک برنامه جهت دیدن شبکه های تلویزیونی از طریق اینترنت است.

یعنی شما با خرید این دستگاه در حقیقت یک فلش مموری می خرید و همچنین مبلغی گزاف برای یک برامه رایگان پرداخت می کنید.

کاربران عزیز بعضی از کلاهبرداران زورشون گرفته و هرچی از دهن گشادشون در میاد به اعضای خانواده خودشون میدن...قابل توجه که هرگونه کلاهبرداری در این زمینه رو بازم اطلاع رسانی میکنم تا جون این دسته آدما در بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد