" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

" یاســـــین دانلــــــود "

دانلــــــود جدیدترین ورژن های فارسی سازی شده

حاج حسن آقا « حفظه الله » ومرحوم داداشی « رحمت الله علیه »



http://s1.picofile.com/file/7100421505/%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%DB%8C_%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%88%D9%85_%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4%DB%8Cysn_blogsky_com.jpg








 اعترافات قاتل ریزاندام قوی‌ترین مرد ایران
 
پرونده قتل قوی‌ترین مرد ایران پس از بازسازی صحنه جنایت و بررسی سلامت روحی، روانی متهمان برای محاکمه به دادگاه کیفری استان البرز فرستاده خواهد شد.

سه پسر جوان که کمتر از 20 سال دارند، شامگاه شنبه 25 تیر در جریان یک درگیری خیابانی روح‌الله داداشی- 30 ساله- قوی‌ترین مرد ایران را با سه ضربه کارد از پا درآورده و گریختند.

روح‌الله داداشی نیز پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌ها و خونریزی‌ شدید جان سپرد. به دنبال این جنایت، تیمی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ رحمانی، رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی استان‌های البرز و تهران، رسیدگی به پرونده را در دستور کار ویژه قرار داده و با کمک تنها شاهد جنایت، به چهره‌نگاری از متهمان پرداختند.

از سوی دیگر، بررسی دوربین‌های مداربسته موجود در محل حادثه، سرنخ‌های خوبی از خودروی پراید عاملان جنایت به پلیس داد. سرانجام کارآگاهان در دو عملیات جداگانه، سه متهم پرونده را در عملیات ضربتی دستگیر کردند. آنها نیز در تحقیقات به درگیری با روح‌الله داداشی و قتل او اعتراف کردند. از سوی دیگر، با دستور دادستان عمومی و انقلاب کرج، رسیدگی سریع به پرونده در دستور کار بازپرس ویژه قتل کرج قرار گرفت.

براین اساس، بازپرس رضایی با حضور در اداره آگاهی، به تحقیق از متهمان پرداخت. علیرضا 18 ساله در بازجویی‌ ها با اعتراف به قتل، به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: مقتول در 45 متری گلشهر جلوی خودروی ما قرار گرفته بود که با بوق ممتد از او خواستیم کنار برود چرا که خیلی عجله داشتیم. هنگام رد شدن از کنار ماشین مرحوم داداشی، یکی از دوستانم به او فحاشی کرد که درگیری از همانجا آغاز شد. بعد از طی مسافتی کوتاه با خودرو سد راه آنها شدیم. من هم با کارد به سوی راننده حمله‌ور شده و قبل از این که او کاری انجام دهد، سه ضربه زدم.

او قوی‌هیکل بود و اگر با کارد حمله نمی‌کردم، کتک می‌خوردم. بنابراین در یک لحظه کنترلم را از دست داده و این حادثه تلخ ناخواسته رخ داد. پس از فرار، روز بعد به محل حادثه رفته و از مرگ راننده باخبر شدیم. در حال فرار از استان بودیم که از سوی مأموران غافلگیر و دستگیر شدیم.

تنها شاهد حادثه نیز در بازجویی‌ها اظهار داشت: مرحوم داداشی قصد آرام کردن سه پسر جوان را داشت اما آنها در یک لحظه به طرفش حمله‌ور شده و قوی‌ترین مرد ایران را با کارد زدند. از سوی دیگر، پزشکی قانونی هم در گزارشی، قطع شریان‌های حیاتی مقتول و خونریزی شدید را علت مرگ روح‌الله داداشی اعلام کرد.

به گفته یک مقام آگاه، قرار است متهمان بزودی با انتقال به محل جنایت، صحنه قتل را بازسازی نمایند و پس از بررسی وضعیت سلامت روحی و روانی‌شان از سوی متخصصان پزشکی قانونی، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان البرز فرستاده خواهد شد.

حمله به داداشی با برنامه قبلی نبوده است

فرمانده انتظامی شهرستان کرج هم گفت: حمله به مرحوم روح‌الله داداشی و قتل وی، از پیش طراحی شده نبود.

سرهنگ ناصر اصلانی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته پلیس از سه متهم، مشخص شده که این اقدام برنامه‌ای از پیش طراحی شده نبوده و مرگ تأسف‌بار این ورزشکار، نتیجه یک درگیری بوده است.

وی با تکذیب شایعاتی مبنی بر این که قاتلان ورزشکار کرجی با اهداف خاص و طبق برنامه‌ای مشخص در نیمه‌های شب به وی حمله‌ور شده‌اند، گفت: این پرونده در مراحل نخست بررسی و تحقیق قرار دارد و هنوز ابعاد کاملی از آن ترسیم نشده است. فرمانده پلیس کرج تأکید کرد: به همین دلیل برای اطلاع از دلایلی که منجر به درگیری قاتلان با روح‌الله داداشی شده است، باید منتظر پایان تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد